lørdag 29. oktober 2011

Denne uka

Denne uka har jeg tatt OGT som er ohio graduate tests i think, jeg synes det var ganske vanskelig for det var mange ord jeg ikke skjønte og sånn, men så er det slik at det ikke gjør noe om jeg stryker eller får A+ på den....Jeg hadde denne testen hver dag de første to timene, testene var i fagene reading, math, writing, science og social studies. Ellers så er det nå slutt på første kvarter av året, så vi får karakterbok neste uke, jeg ligger på A og B i alle klassene :) Så veldig fornøyd. Ellers så var det fotballkamp i går som vi vant så vi går videre til playoffs, som er neste helg i Columbus, så jeg håper jeg får møtt Mia!
Ellers så vet jeg ikke helt hva jeg skal skrive om her, så om noen har noen ønsker så er det bare å si ifra!

Halloween i kirken, fun times

Ikke akkurat det beste bildet, meeen poenget er at dere skal se ansiktsmalingen min, som jeg hadde på fotballkampen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar