lørdag 3. mars 2012

Hei der

Ja, det er jo noe spennede som har skjedd siden sist. Forrige lørdag hadde vi winter formal, det var jo morro :) Her har dere et par bilder:
Her er jentene som jeg dro med :D

Funny faces!

Elsker hvordan jeg fikset håret mitt, wiii

Så var det tid for bursdag da, endelig 18! Selvom det ikke hadde en så veldig stor betydning å bli 18 i USA, men kos å komme på skolen å få kake av en vennine :) Anthony som er kjæresten til hun som hadde med kaka, og han hadde bursdag dagen etter meg, hvis dere lurte.

Hadde en ganske ok bursdag, ikke akkurat sånn jeg hadde forestilt meg 18-års dagen min, men men..
I går var det basketball kamp, som vi vant som vil si at vi er videre i cupen og skal spille ny kamp på mandag, guttene har kommet så langt at nå er det vinn eller forsvinn med kampene, så krysser fingrene for at vi vinner på mandag også :)

Snakkes,




1 kommentar:

  1. Vi får ta igjen 18.års dagen på norsk vis til sommeren, du skal jo blir feiret skikkelig!! Men det er kanskje ikke gamle tanter du ønsker å feire dagen med når jeg tenkter meg om...! Hvordan gikk det med uværet hos dere, merket du noe til tornadoen?

    SvarSlett