onsdag 7. september 2011

ææææææ

Det går ikke ann å laste opp bilder..... blææ

Men skolen går mye bedre nå, synes det var litt vanskelig i starten, but not anymore! Mange nye venner og bekjentskap :D Et stort minus er leksene, jeg får hver dag 30 matteproblemer til neste morgen og som alle vet så er ikke jeg veldig god i matte, så jeg sitter ca 1 og en halv til 2 timer hver dag med matte... Også kommer jo de andre leksene i tillegg da...

Jeg føler jeg må påpeke at jeg ikke kunne kommet til en bedre familie!!! Christina er helt lik meg! Noe som kan ha en negativ side i lengden...men nå er alt toppers :) Resten av familien + Christina har helt lik humor som meg og elsker sarkasmen min :D wiii

Så håper jeg får fikset dette bildet problemet snart, så dere kan se litt mer hva jeg har gjort i det siste. Er det andre som har problemer med opplastingen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar