tirsdag 20. september 2011

Weekend i bilder

I helgen har jeg vært på cedar point med Mia, vmor, vsøster, Freddy og Andrew, grunnen til at det ikke er noen bilder av de 4 sistnevnte, er fordi jeg viggorerte med Mia hele dagen, og alt gikk på norsk :D



Yess, her har vi da Cedar point på sitt beste

Så glad var jeg for å være der

Og så glad var Mia

Tok Paris-hjulet og dette var utsikten den ene veien

Og dette den andre

Også har vi Mia da som ble redd for en edderkopp, jeg derimot var ikke redd i det hele tatt!! Lover

Meg når jeg fikk vite at vi skulle stå 2 timer i kø for en 2 min lang tur.....ikke kult

Og ja folkens, jeg har lagt på meg...

Vet ikke om dere ser det så godt men her er LITT av køen vi sto i....


Ellers så har jeg ikke så mye å melde, livet går på skinner og jeg storkoser meg her i Wellington, Ohio :D


2 kommentarer:

  1. Det er sant! Jeg glemte å fortelle at Amerikanerne ELSKER å stå i kø men de er veldig høflige så det er bare spille litt handicapet, finn en rullestol eller noe sånt, de står litt overalt, så blir du geleidet forover i køen :)

    SvarSlett
  2. Dette ser bra ut! Dere tok vel alt som kunne gjøres der tenker jeg .. hehe :)

    SvarSlett