torsdag 12. april 2012

Spring break!

For ett par uker siden så dro jeg til the zoo, hvor jeg så denne herlige skapningen her :D
Om ikke folk vet det enda så elsker jeg elefanter!
Jeg har 5 kjeder, 2 ringer, en pysjamas bukse, en t-skjorte, 2 julepynt ting (sånne som man henger på juletreet) og et bilde av en elefant som noen tegnet til meg på baksiden av mobilen min! Så det understreker vel kanskje hvor mye jeg elsker elefanter, mehe


Spring break, ja, det startet forrige torsdag, da hadde jeg to softball kamper, så jeg dro tidlig fra skolen, fredag hadde vi også en kamp. Så gjorde jeg egentlig ikke så veldig mye den helgen, vi hadde familie middag og vi fikk vår easter basket, som var full av godteri!
Denne uka har jeg hatt trening, kamp og en kamp til i dag! Jeg har kjøpt promkjolen min, skal vise et bilde så fort jeg for den, skal sy den inn i morgen, så får mest sannsynlig ta den med hjem i morgen :)
Christina fikk lappen :D

Jeg fikk også en påskegave av mamma, hvor jeg fikk masse godteri! Nom nom, mere godteri, akkurat det jeg trengte nå ja :D

Året begynner å nærme seg slutten...Det er en måned til prom, 52 dager til graduation, 2 måneder til familien kommer over, og viktigst av alt 3 dager igjen av spring break... :(

Jeg er absolutt ikke klar for å dra fra familien og venner, men jeg er også så klar for å dra hjem.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar