mandag 16. april 2012

Untitled

Så spring break er over, så nå er det back to reality og jeg må stå opp tidlig i morgen for skolen...
Vi har 3 kamper denne uka, mandag, onsdag og torsdag, og til helgen har jeg og christina planer om å gå og se the lucky one :) Så forhåpentligvis så kommer denne uka til å gå rimelig fort, og jeg håper ikke alle lærene mine gir for mye lekser denne uka! I dag er det 2 måneder til mamma, pappa, emil og stian kommer, og jeg gleder meg og teller ned dagene! Men dette betyr også at jeg må dra herifra, noe som jeg ikke er klar for i det hele tatt. Jeg har også prom om en måned, jeg har kjolen klar så får håpe jeg får en date før den tid, litt kjederlig å dra til en dans hvor alle du drar med har en date utenom deg... Men det ordner seg nok.
Nå skal jeg legge meg så natta!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar