lørdag 27. august 2011

En liten oppdatering!

Sååå, i dag var vi som sagt på skolen, jeg valgte fag jeg skulle ha og sånn, veldig førnøyd med fagene, skal vise dere senere, husker dem ikke, men skal legge ut bilde en annen gang! Uansett, Christina (vsøster) viste meg rundt på skolen, den er ikke veldig stor så jeg tror ikke jeg kommer til å gå meg bort, og det er bare en etasje! Etter det dro vi hjem, og spiste lunsj so besto av en all american grilled cheese! It was sooo good! Tror nok jeg kommer til å spise det mye jaa, tehe...Så bare chillan vi i huset, så på en film og spiste middag. Vi hadde hjemme grodde maiskolber, fisk og brunost! haha, ja, de ville smake på brunosten min og de fant ut at ja, det går sikkert fint til middag...haha, jaja. Etter det dro vi til "the fair" der vi bare gikk litt rundt og Christina spiste frityrstekt ost, yummi, jeg smakte på det, det var faktisk ikke så ille, meeen jeg likte ikke helt måten de var lagd på....

Så skulle vi egentlig møte noen av vennene til Christina, men jeg var så trøtt at jeg ville hjem, så nå sitter jeg her da, og oppdaterer dere der hjemme i Norge!
I morgen trooor jeg vi skal kjøpe mobil til meg, wihiii, står mellom blackberry eller Iphone...hmmm

Sorry for lite bilder, jeg skal snart gi dere the grand tour of the house, men jeg orker ikke akkurat nuu, kanskje i morgen. Også blir det også litt lettere å ta bilder når jeg får meg mobil, fordi jeg gidder ikke dra med meg speilrefleksen overalt!

Talk to you later aligator!



Oooo, almost forgot, de skal ta meg med til Arizona!!! wiii :D Tror vi tar turen ned i Januar, gleder meg!

5 kommentarer:

  1. Hva mener du med liker ikke måten de er laget?=P

    SvarSlett
  2. Valget er enkelt, gå for Iphone. Mer brukervenlig, og bedre kamera! - Og det er vel nesten det viktigste for deg :)

    SvarSlett
  3. Fatter: kult med Arizona da! :) Da blir det sikkert Grand Canyon og kanskje dere drar innom et lite koselig sted som heter sedona, utrolig fint der, så får du se litt indianerland også, med rødt landskap og alt det der :)

    SvarSlett
  4. Karna, jeg mener de er kokt i fett!!
    Jeg tror jeg går for Iphone ja! Men det er ikke sikkert jeg kan få et abonoment som passer meg...
    Wiii, Arizona blir bra det :D

    SvarSlett