mandag 29. august 2011

Kirken og "the fair"

Sååå, jeg var i kirken i dag, vet ikke helt hva jeg synes om det, det var annerledes, og kanskje ikke så mye for meg...Men heldigvis så er jeg ikke tvunget til å gå :D

I dag så var vi som sagt i kirken, dro rundt 10-ish, og etter det så dro vi hjem og spiste left overs lasagne, sammen med Patrick som er "halvbroren" til familien, vanskelig og forklare + jeg vet ikke hvor mye av familiehistorien de vil at jeg skal skrive om her... og hans to kjempe søte barn, han er lættis! Han har litt lik humor som meg, og er veldig ironisk, dette liker jeg! :D
Etter det dro vi til "the fair" igjen, egentlig for å se "demolition durby" vet ikke helt om jeg skrev dette riktig :P Det er basicly bilder som kjører inn i hverandre og den siste som er igjen, vinner. Meen de var utsolgt for billetter, så vi bare gikk litt rundt. Jeg har funnet ut at jeg vil sammenlikne "the fair" med et tivoli!

 Meg og Christina utenfor the fair.

Og her er familien min, Christina, meg, Michael og Danny, wops, ehh...dette er ikke min familie, hans siste der er vennen til Matthew som var på jobb at the moment, så han bare kom og var litt meg oss, morro fyr!

That's it for now! I morgen blir det Iphooone :D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar