fredag 19. august 2011

The waiting time is oveeeeeeer

Så endelig er det min tur til å få familie!!!
De bor i Wellington, Ohio og jeg skal gå på Wellington high school, glæd mæ
Skal bo hos en familie med mor og far, LeAnn og David, de har tre barn, Michael (20), Matthew (18) oog get this! Christina på 16!! :D Hun skal jeg også dele rom med, vet ikke helt hva jeg mener om det enda, men det kommer jeg nok tilbake på. De har ingen hund...men en katt, og alle som kjenner meg vet at jeg ikke er særlig glad i katter, så jeg lurer på hvordan det kommer til å gå :P

Jeg reiser 25 August, altså torsdag neste uke. Men explorius så er det sånn at NY-campen er innlagt i prisen, så alle drar til NY, men om jeg skulle gjort det, så hadde jeg kommet til vertsfamilien min EN dag før skolen begynte! Og det syntes jeg ble litt dårlig tid, så jeg måtte gi slipp på NY-campen....Litt kjipt, men NY ligger der året rundt og i maaaaaange år fremover, så det ordner seg. Men da har jeg fått en separatbillett og jeg reiser utenom de som skal til NY, noe som tilsvarer at jeg må fly HELT alene fra Gardemoen og heeelt til Wellington, jeg vet ikke hvor jeg skal mellomlandet enda, men vet at jeg skal det, så dette kommer til å bli en interresant reise!

Så nå har jeg hele helgen fullpakket med folk og ting jeg må gjøre!

2 kommentarer: