søndag 28. august 2011

Sleepover

I går var jeg, Christina og Heidi på "the mall" og jeg fikk kjøpt litt forskjellig, som 3 shortser, fordi mine er for små... en skoleveske, en ny lommebok, fordi dollarene er for lange for min gamle....Nye convers :D Jeg fikk ikke kjøpt mobil, men skal gjøre det i dag eller i morgen :) Så var det hjem og spise middag (lasagne) også kom to av vennene til Cristina over, og vi overnattet :D der var morro!! Vi lagde også brownies!

Men nå skal jeg til kirken, kommer nok en oppdatering soon!

4 kommentarer:

  1. høres ut som om du har det fint! :D

    SvarSlett
  2. Merker du noe til uværet? Hilsen tante som er litt i overkant redd for vind...!

    SvarSlett
  3. Det er tante Astrid som lurer altså!

    SvarSlett
  4. Har det kjempefint :D Nei, tante, har ikke merket noe til været, men neste uke er det meldt mye regn!!

    SvarSlett