torsdag 25. august 2011

Sitter trygt på den andre siden av verden

Jaa, da satt jeg her i Detroit da, venter på neste fly som er boarding om 2 timer! wiii...fant heldigvis en internett cafe, så her sitter jeg :D

I skrivende stund spiser jeg en "fruit plate" (det sunneste jeg kunne finne) og en lemonade :D

Fly turene har gått fint! Det har også alle mulige security ting, selv om jeg trodde det skulle gå rett i dass, siden jeg hadde med brunost og sjokolade og bla bla bla... Men det gikk helt fint :D


Når jeg skulle gå til gaten, så måtte man ned i en sånn tunnel under bakken, og der så det sånn ut! Det syntes ikke så godt på bildet, men det var liksom masse farger som blendet deg helt :P

Så nå skal jeg fortsette fruit platen min, også blogges vi vel når jeg er fremmer ellerno :)

3 kommentarer:

  1. Så bra at du lever! Hehe ... <3

    SvarSlett
  2. startet på det sunne livet allerede jo, flink <3

    SvarSlett
  3. Haha, ja jeg er i live, men det spørs hvor lenge det varer med all den maten her! 10hi <3

    SvarSlett