søndag 6. november 2011

Carving pumpkin

Siden det har vært halloween nå, så har vi jo selvfølgelig laget gresskar fjes eller hva nå enn man kaller det. Så jeg tok noen bilder da vettu:

Ja, jeg vet at jeg er kreativ

Du ser vel kanskje hvem som er best? Min, så klart!

På onsdag så var det slik at seniorene kunne enten dra å besøke et college eller man kunne job shadowe noen, så jeg dro på jobb med vmor, som er en førsteklasse lærer. Her er noen bilder:
Her er klasserommet

The hall

Skapene dems, søteste


Jada, julepynten har kommet opp i butikker allerede!

Ellers så tapte fotball laget i går, så vi dro 2 timer for å se de tape,  og ikke bare tapte de, de ble KNUST! 74-22 ellerno, haha!

Denne uka her skjer det ikke så veldig mye, skal begynne med indoor track i morgen, gruer meg litt for jeg har ikke trent på ganske så lenge, så det blir nok veldig hardt....
Jeg står imellom å begynne på track eller basket, så vi får se hvilken det blir, skal på begge treninger denne uka her, så jeg skal oppdatere dere hva som skjer :)

Om 5 dager så er jeg hos mia!! :D Gleder meg helt syyykt mye! Kommer til å bli skikkelig bræææ det! Så er det jo snart Thanksgiving, som jeg også gleder meg litt til for jeg har jo aldri opplevd det før. Men nå er det tid for middag, så jeg blogges sikkert i morgen eller tirsdag tenker jeg for å oppdatere dere med treninga :)

PS: etter pappas kommentar i forrige inlegg så må jeg vel legge på at jeg savner han utrolig mye!! Og ikke bare han men resten av familien og alle vennene mine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar