fredag 25. november 2011

Black Friday

Var oppe 3.00 i natt....Og var hjemme 15.00, kan ærlig si at jeg er drit sliten og egentlig bare vil sove....Men jeg kjøpte meg mye fint da, for eksempel mer olabukser fra American Eagle! Sykt morro.
Nå kommer "menn som hater kvinner" versjonen på engelsk snart ut, sitter og ser på traileren nå, og jeg tror nok at den svenske versjonen er bedre altsåå,  men men.
Her står Christina klar ved kassa til å betale, hun var så uheldig at hun faktisk var syk i dag, så synes ikke egnetlig at jeg skal klage så mye :)

Må forresten bare si at dere ikke skal bli lurt av hvor mye vi shoppet i dag, vi dro hjemmenifra kl 4 og jeg sov de siste 2 og en halv timene i bilen!

I morgen er det første basketball kamp for sesongen, jenter som spiller da, men jeg gleder meg :)
Vil også ønske Mia lykke til på hennes første basketballkamp i dag  <3


1 kommentar: