fredag 25. november 2011

Thanksgiving

Jada, da har jeg opplevd min første thanksgiving, vi hadde to thanksgiving middager, en to onsdag og en på torsdag fordi vi ville feire med begge sider av familien. Jeg likte maten og selve opplegget, kan liksom ikke sammenlikne det med noe vi har hjemme i Norge heller, men det var interesant! Jeg tok desverre ikke noen bilder av selve bordet med all maten på, men jeg har et annet bildet som kanskje kan være av interesse:
Nom nom

I morgen så skal jeg på shopping aka Black Friday, hvor man basically står opp crazy tidlig og kjøper ting som er på salg:) Så det blir morro! Skal få unna litt julegaver og sånn. Så skal nok fortelle dere om det i morgen eller lørdag :)


Noe annet morsomt som jeg snart får i posten er min class ring, noe som er ganske populært her i USA, her er et bilde som kan forklare det litt bedre
Dette er ikke min ring, men det er litt sånn den kommer til å se ut :) Men de fleste har en sånn her ring

Men jeg synes min er litt mer "casual" så jeg ville heller ha den

Men nå burde jeg kanskje legge meg, siden jeg tross alt skal opp 3.30 i natt, eller kanskje jeg bare ikke skal gidde å legge meg? hmmmm





2 kommentarer:

  1. Det er morsomt å se at du stadig bruker flere amerikanske ord når du skriver..! Er enig med ringvalget ditt, synes den du skal ha er mye finere enn den andre. Hilsen tante som også er glad i pynteting!!

    SvarSlett
  2. sykt episk hvilket navn som kom opp på bildet av den andre ringen... haha! Da lo jeg godt da ^_^

    SvarSlett