fredag 11. november 2011

Tralalala, jeg er så glad i dag!

Tittelen sier vel egentlig alt :)

Ikke noe spesielt har skjedd i dag, jeg har bare slækket hjemme, utenom track trening daaa.
Noe som minner meg på min kjære tante, som lurte på hva track var, noen av dere andre har kanskje også det samme spørsmålet, så her skal jeg nå fortelle dere hva det er.
Track kan vel sammeliknes med friidrett kan jeg vel si, jeg er en sprinter, som vil si jeg løper 100 meter, men det går også ann å løpe 200 eller 400, som er en hel runde? Uansett da, vi har også distance som er slik at man bare løper og løper og løper og løper, ikke noe for meg altsååå! Vi har også...jeg vet ikke helt hva det heter jeg, men man kaster ihvartfall en sånn tung sort kule så langt man kan!! Så er det vel andre ting man kan gjøre også, men dette er de kategoriene vi har på skolen min da :) Håper jeg klarte å forklare hva track var.

Som jeg sa så har jeg bare slækket hjemme i dag også satt jeg på rommet mitt da vettu, og spekulerte over livet, så kom jeg på noe jeg så i kjøkkenskapet her om dagen, hmmmm så jeg lagde meg en kopp da vettu

med deilig (norsk) earl gray te!
Grunnen til at jeg kaller det norsk er fordi det minner meg bare så utrolig mye om de kveldene jeg satt hjemme i sofaen forann TV'en med familien min og drakk te, kanskje noen nystekte boller og så på et eller annet TV program. Jeg syntes kanskje ikke det var så betydelig for meg da, men nå vet jeg hvor mye jeg faktisk verdsetter de kveldene <3 Ja, jeg vet jeg sa at jeg ikke kom til å savne dere så mye mamma, pappa, Emil og Stian, men dere aner ikke hvor vanskelig det er å sitte på den andre siden av verden og ikke se dere hver eneste dag! snufs! Må bare tørke litt tårer her. Og når jeg lagde meg denne koppen med te, selvfølgelig rikelig med sukker og honning, så kjente jeg hvor mye jeg faktisk savner dere...


Til noe helt annet da, så hadde vi et prosjekt i art klassen min hvor vi skulle tegne en candy bar, og jeg stolt nordmann som jeg er tegnet selvfølgelig en Kvikk Lunsj :D Dere kan jo bedømme selv hvor flink jeg er til å tegne, men jeg fikk faktisk 98/100 på den her, noe som tilsvarer en A+!
Delte selvfølgelig litt sjokolade med mine klassekamerater og de elsket det! Sa det faktisk var bedre en Kit Kat, wihi


Men nå er det sengetid for meg, skal ned til Columbus i morgen for å besøke Mia :D Så gleder med jo selvfølgelig masse til det!! Så skal nok blogge om besøket på søndag/mandag! Ha en fin helg alle sammen!


5 kommentarer:

  1. Herregud Maren, den var dritfin!

    SvarSlett
  2. Du verden, jeg visste ikke at du var så flink til å tegne jeg!!

    SvarSlett
  3. Stiiiiaaaan <3
    WOW, du er flink til å tegne!

    SvarSlett
  4. whaaat?! skjulte skills. Du er rågod til å tegne!

    SvarSlett
  5. Utrolig rørende meld syns nå jeg! Klem fra mamma.

    SvarSlett