tirsdag 22. november 2011

Mia Lillebo Sletten

Ja, forrige helg så var jeg i Columbus! Det var syyyykt bra! Jeg og Mia hadde det så morro så :D
Jeg lager et lite sammendrag i bilder:
Mia i sin nye basketball drakt, meget sexy om jeg kan si det slikt



Mia som slækkern på senga si, hun har det fineste rommet ever!!

Vi skulle lage norske skoleboller, og en god baker vet at man skal heve deigen på et varmt sted, men siden Mia ikke har noe varme steder i huset sitt, så synes HUN ikke jeg men hun at det var en god ide å varme den på magen hennes, tror ikke det funket så veldig bra for å si det sånn...

Mia som kutter opp alle de små bollene

Dette er det ferdige resultatet, vet ikke helt om dere ser det så godt, men bollene faila til 1000! Ikke hevet de noe særlig og ikke var det noe gode heller, de var deigete og vanliljesausen var ikke tykk den var flytende og ikke særlig god...

Men så, på onsdag så hadde vi fri fra skolen, så jeg ble bedt med på middag og sleepover med mine to gode venner, Deanna og Kathrine :D

Meg og Deanna på restauranten, vi spiste på en skikkelig coutry restaurant, husker ikke helt hva den het, men vet at den hadde Texas i navnet og at de serverte steak, nom nom

Så var det hjem og vi spilte noe som jeg ikke husker hva heter, men man hadde den greie her på hodet og man festet et kort i den og man skulle gjette hva man var!

Jeg vet jeg er veldig søt og pen, men prøv å ikke fokuser på det fine fjeset mitt! Jeg vil at dere nemlig skal prøve å gjette hvor mye den katten veier :)




PS: Katten veier 25 pounds som er rundt 11.4 kilo, den var HUGE!!!

2 kommentarer:

  1. Hahahahaha! LOL!! Synes bolla så god ut jeg :)
    Husket dere å lage vaniljekrem som det stod på posen da? Da skal den bli tykk....
    Men men, det så ut til at dere koste dere for det. Moro at dere er så nærme hverandre!

    OMG! Dennis blir jo en lettvekter i forhold til den digre katta der! :))

    SvarSlett
  2. .....det spillet heter kortskalle på norsk i hvert fall! Veldig morsomt!
    Og ja, Mia er veldig heldig med rommet sitt og familien!

    SvarSlett