onsdag 9. november 2011

Herlig dag

Jeg har et par ting å fortelle dere, jeg har begynt å trene faktisk, track :D Så hver dag etter skolen så trener jeg! Også i dag var det 23 grader ute, så jeg chillan med shorts og t-skjorte!! Det var herlig det, men så ble dagen bare enda bedre når Deanna og Kathrine spurte meg om jeg ville gå ut og spise :)
Jeg spiste burger pizza, en utrolig god kombinasjon.

Annet å fortelle, hmmmm

Åja, track trening er veldig morro, vi har ikke offisielt begynt enda, siden vi ikke lovlig har lov til å begynne før etter thanks giving. Men vi har trening fordet! Ikke det at treningene er vanskelig, men passer perfekt for meg så jeg kan komme meg i form før den offisielle sesongen begynner.

1 kommentar:

  1. Hva er track egentlig? Vet ikke det jeg...

    SvarSlett