lørdag 17. desember 2011

Bombetrussel, basketballkamp og sleepover

Første ting først, på tirsdag fikk skolen min en bombetrussel, det var (mest sannsynlig) en gutt som hadde skrevet på guttedoen at de skulle bombe skolen den 16 desember. Politiet hadde en teori om at personene som skrev det gjorde det fordi han/hun trodde de skulle stenge skolen, og ville ha lengre ferie. Men hvem vet? Uansett da, de stengte ikke skolen og politiet sa til oss at hunder hadde kommet til skolen kl 5.00 å luktet rundt på skolen og de fant ingenting, og alle baggene måtte bli sjekket. Det skjedde ingenting, så det er jo positivt, men må ærlig si jeg var litt smånervøs hele dagen.

Til noe mer morro da, i går var enda en basketball kamp, hadde det kjempebra! Kvelden var bare helt herlig! Når jeg kom hjem etter en lang og fin kveld, hadde vi et all American sleepover, hvor vi lagde cupkakes :D

Sånn skjer når du ber disse to jente holde tingene dine mens du går på do.
Erin og Steph er det er forresten <3

Og er er Steph, Christina og Kelsie som er i full gang med å lage cupcakes, de var sinnsykt gode!

Her er det ferdige resultatet

Og sånn var det jeg og Steph lå og snakket når Kelsie og Christina kom inn i rommet :) Vet at jeg er sykt fin på det bildet her!


1 kommentar:

  1. AAAAh, digge muffins! Regner med at du stiller opp med noen sånne når du kommer hjem :D

    SvarSlett