søndag 4. desember 2011

It's beginning to look a lot like christmas

Vel inne ihvertfall, ikke så mye ute, siden det ikke er noe snø, men det er det jo ikke hjemme i Norge heller daså...
Uansett her er litt bilder fra hva jeg har gjort i det siste:
Vet ikke om dere ser det så godt, men jeg står oppå peisen og skal putte den lille snømannen på den lille steinen som stikker ut der :)

Her er en samling av "hus" som tilsammen lager en liten bygd :D

Sleepover fredag kveld, beste kvelden på lenge :D :D :D  

Vi sminket hverandre, det ble interesant...

Her er ett bedre bildet av hvordan jeg ble sminket, ignorer mitt creepy øye :P

Så tok vi den all out :D

Søte pusen min som chillern under juletreet

Vi lagde også kaker og jeg og Christina hadde en liten krig med den ene deigen...mehehe, du ser det kanskje ikke så godt, men jeg har masse sjokolade på fjeset mitt akkurat der nesa til Christina treffer fjeset mitt, så det gikk litt oppi nesa hennes da...stakkars jente :P

Midt oppi alt det her så dro vi til Matthew's choir concert, som er min eldste vbror :) Ikke det beste bildet men du ser kanskje antrekket dems...ikke bra... vbroren min er btw gutten i midten :)

Her er vårt 5 meter høyt tre!!!!

Og her er min kjære cookie, meget fornøyd :D

Men nå skal jeg kose meg med litt brownies og blåfjell, snakkes !


2 kommentarer:

  1. ÅÅÅH, det hadde vært morro å feiret jul i USA. Her craaaazy ut :)

    SvarSlett
  2. Har dere pyntet til jul allerede? Det var tidlig! Skal hilse fra bestemor og bestefar, de følger med her innimellom, men bestefar fant ikke helt ut hvordan man skriver kommentar. Det har forresten kommet litt snø på Lillehammer nå, bittelitt i byen og litt mer på fjellet.

    SvarSlett