fredag 9. desember 2011

Venter i spenning på pakke i posten

Dagene går og går og jeg venter på hele 3 (!!) pakker i posten!
Første pakke:
Egentlig ikke en stor deal, men for et par uker siden så bestilte jeg en t-skjorte med skolens logo på, og den kommer snart i posten.
Andre pakke:
My classring, den skulle da komme snart, har snart ventet en måned...!!
Sist men ikke minst:
Pakken fra mine fantastiske foreldre i noreg! Jeg følger med hver dag på internett hvor langt den er kommet, og sist gang den ble registrert var i NY, så den kommer forhåpentligvis soon! Jeg så også at den veide hele 27.9 kilo! Så det blir nok mye morro å åpne den pakken tenker jeg!

Så til hva jeg har gjort i det siste, første basketballkamp var på tirsdag, veldig morro, selvom vi tapte.. men men, det var en amerikansk opplevelse det og!
Så lagde jeg og Christina norske kjøttkaker i brun saus, det ble ikke like vellykket som jeg håpet, men det var godt.

Ehm, ja tror det var alt for i dag, og nå bærer det tilbake til dagen episode av jul i blåfjell :D

2 kommentarer:

  1. He he 27,5 kilo?? Da må det ha skjedd noe på veien over. Eller så sto det pounds eller noe sånt :) Halvparten er nok mere riktig. Blir nok moro å åpne uansett, men det er jo bare fornuftige pakker fra meg vettu. Paps

    SvarSlett
  2. Du kan vente på en pakke til også, den ble sendt fra Lillehammer i dag! Går som brev tror jeg, så den skal rekke frem før jul.

    SvarSlett