fredag 16. desember 2011

Pakke i posten, klippe håret og class ring!

I dag har vært en morro dag :D
Vel først, i går fikk jeg min class ring som jeg har ventet på så lenge, den ser ikke ut som en vanlig classring, men jeg liker den :)
I LOVE IT!

Så kome endelig pakken min i dag :D Så her er all godteriet :D

Mine to julekalendere + gave fra Charlotte <3

Her er boksen som alt kom i, den var ganske så stor ja!!

Så fikk jeg en juletrepynt av nabobarna, ganske så fin så.

Også klipte jeg håret mitt (sorry for dårlig bilde), tenkte jeg skulle gi dere et bilde av det "nye" håret mitt, men det syntes ikke at jeg tok noe av engang så så ikke vitsen.

Til ære for min kjære mor som ville se bilder av amerikanske hus med julepynt på, vær så god :)

Og her :)



Og det var det folkens, i morgen er det boys basketball game og sleepover med jentene etterpå, så kommer nok et innlegg i løpet av kvelden :)


1 kommentar:

  1. Jippi Maren :D Ser ut som du koser deg, og det er jo bra! <3

    SvarSlett