tirsdag 20. desember 2011

Having the time of my life!

Jeg er bare superglad for tiden!! Skulle jo egentlig tro at dette er tiden man skulle savnet hjem mest, men jeg tror jeg klarer med ganske så bra :D Må si at jeg er veldig gira på å se hva pakkene inneholder som ligger under treet. For ja, her legger man pakker under treet litt sånn når de er ferdig innpakket. Ikke helt sånn jeg pleier å gjøre det i Norge men ok. Ellers så ja I'm having the time of my life, siste skoledag av 2010 i morgen, og jeg er sykt gria på ferie, har teknisk sett ikke hatt ferie siden sommerferien, om man ikke teller Arizona da, som kanskje noen av dere vil, men tenk på alle de andre studentene da, de dro ikke til Arizona så for dem så er det ihvartfall sånn:)
Uansett, i morgen har vi 20 minutter lange timer og på slutten av dagen skal jeg se film, tenkte kanskje vi skulle se en skikkelig koselig julefilm jeg da, som grinchen eller home alone ellerno, men neida, jeg er stuck med Transformers, ikke at jeg klager eller noe altså, men det er tross alt jul.

Kommer nok med flere innlegg i løpet av uka, men for nå så må jeg nesten bare si, GOD JUL!

Savner dere alle der hjemme! <3

1 kommentar:

  1. God jul til deg fra alle oss på Lillehammer! Håper du får en fin feiring!

    SvarSlett