søndag 11. desember 2011

Juleshopping :D

Først, i går var jeg på subway (<3 <3 <3 <3 <3 elsker subwayyyy) etter track trening, også tenkte jeg at jeg skulle være snill jente å ta bildet av vennene mine å dere kunne se hvordan de ser ut :) Men dette ble resultatet..... mission impossible :(

Uansett. I dag har jeg vært på juleshopping med Christina og Kelsey. Jeg hadde det veldig morsomt, og fikk gjort unna noen julegaver :D

Men noe måtte jeg kjøpe til meg selv og :)

Sånn skjer når man er med amerikanere på shopping, de liker å pynte seg og ta bilder i speilet. Minner meg litt om en periode vi alle hadde for et par år siden, men men...

Ellers så ville jeg vise dere noen av de fine dekorasjonene mine på rommet mitt :D
Her er bilder av miner mange goder minner fra Norge :D Sorry for det lyset i midten...

Og her er minner fra USA så langt, kommer nok mange fler :D



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar