tirsdag 31. januar 2012

4 dager dere!!

Herreguuud, jeg kan ikke tro at det er 4 dager til jeg og Mia ligger å chillern på beachen på Hawaii. Dere burde seriøst lese meldingene mellom meg og Mia, det går i 90% snakk om Hawaii, hva vi skal ha med, hva vi skal gjøre, bla bla bla. Jeg har sinnsykt mye lekser denne uka her, fordi jeg vil helst gjøre alle leksene ferdig uke før jeg drar, enn å sitte igjen med masse lekser når jeg kommer hjem igjen... Vi vet jo alle at det sistnevte kommer til å skje, men jeg skal prøve så godt jeg kan :)
Denne måneden her er det mye å glede seg til, som dere vet så er det jo Hawaii for meg til lørdag, men uka jeg kommer hjem igjen, så er det jo Valentines day, hmm, får vel informere dere om det skjer noe spennede den dagen :) Uka etter det igjen så er det winter formal, noe som jeg gleder meg ganske mye til :) Så tirsdagen etter winter formal så er det...drumrolls... BURSDAGEN MIN!!! wiii, jeg blir endelig 18 :D Dere aner ikke hvor mye jeg gleder meg, selvom det hadde vært bedre å vært hjemme, så jeg kunne feire 18 års dagen min som en vanlig nordmann ville gjort.. Men men, slik går det no ikke

Men nå er det på tide å dra på basketballkamp, snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar