søndag 8. januar 2012

Kan dere tro at det er Januar?!

Bildet sier vel egentlig alt?
Joda, det er 8. Januar og dette er synet jeg ser når jeg ser ut vinduet... Jeg savner snø


Denne helgen så har jeg først fredag kveld, basketball kamp, helgens høydepunkt, i hvart fall når vi vinner 75-35 :D
Fredag til lørdag sov (som vanlig) Steph og Kelsie over :)
Og lørdag kveld dro jeg og Steph på kino og så Sherlock Holmes 2. Personlig likte jeg denne bedre enn den første, så jeg anbefaller dere å se den!


Torsdag ettermiddag når vi var ferdige på track, så kjørte John meg og Christina hjem,  men før vi var halvveis, så følte John at bilen hans liksom ikke ville gi noe gass, så han stoppet og plutselig så døde bilden, han prøvde mange ganger å starte den igjen men til ingen nytte... Så husket han plutselig på at den tingen som sier hvor mye gass du har igjen var øderlagt så han hadde ikke noe mer bensin igjen, really? Come on! Så vi satt der i ca en time fordi det tok broren til John over en time å hente bensin og kjøre det til oss. Og siden bilen ikke ville starte, så var den jo også ganske kald, så jeg og Christina satte oss i samme sete for å prøve å holde varmen, så tenkte jeg at dette er jo en perfekt mulighet til å ta litt bilder :D
Bildet nr 1:

Misslykket? Ja, tror nok det ja...

Men nr 2, var myyye bedre :)

Det var for denne gang :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar