onsdag 18. januar 2012

Bilder

Jeg har egentlig ikke så mye nytt å fortelle, men for mamma sin skyld, som jeg vet kommer til å sjekke bloggen min i morgen tidlig, så legger jeg inn noen bilder :)

Dette er en fantastisk oppfinnelse, jeg elsker den <3 Man kan nemlig lage sin egen brus, det spaker litt fake det må jeg inrømme, men det er mye sunnere enn vanlig brus :)

I dag gikk strømmen, så dette var det vi gjorde :) Og mamma, her så lar faktisk vertsmor meg leke med stearinlyset, wihiii :)

Katta hadde lagt seg i en boks han, joda

Og her har du amerikanskje pomfri, joda,

Skulle legge ut noen flere bilder, men vbror skulle spille cod, så joda, det er som å være hjemme igjen, emil <3

Snakkes




2 kommentarer:

  1. Ikke bare mamma som liker nye bilder og nye opppdateringer, det gjør jeg også. :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk ! Alltid fint m noe nytt selv om det ikke har skjedd så mye ! Mamma

    SvarSlett