torsdag 5. januar 2012

Livet er bra

Ja, så sitter jeg her da, onsdags kveld, alle lekser er ferdig gjort og her sitter jeg og knasker sjokolade :) Apropos sjokolade, herregud dere aner ikke hvor sjokolade jeg har, for det første så fikk jeg 100 kilo sjokolade av mamma, også fikk jeg masse sjokolade til jul av slekninger her i USA som jeg aldri har møtt før, og de alle tenkte at sjokolade var den perfekte gave å gi meg... Men ikke nok med det! Jeg fikk gaver av venner i norge også, og det var jaggumeg sjokolade det og ja! To much chocolate.... Men klager ikke altså, mehe. Uansett så vil jeg takke Mia, Pernille, Pia og Charlotte for gavene jeg fikk (Ja, Charlotte jeg åpnet gaven din for jeg klarte rett og slett bare ikke vente mer...) og jeg vil spesielt takke for boken jeg fikk, det var veldig koselig <3

Så skolen har startet igjen da...Og vi kjører rett på med prøver og innleveringer første uka, jippii. Track går litt tregt nå, for amerikanerne er jo litt noobier så de kan jo ikke løpe i snøen, så vi løper ikke lenger, så vi gjør bare styrke, jippi...


Jaja dere, dette var de siste nyhetene fra Wellington, Ohio. Håper alle har en fin skolestart, savner dere alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar