onsdag 25. januar 2012

5 months anniversary!

Kan dere tro det? Jeg har vært her i 5 måneder i dag!! Wow, jeg har ikke ord for hvor fort alt har gått, jeg mener, ja det føles som jeg har vært her i evigheter, men på en annen måte, så nei, jeg har jo nettopp kommet. Men nå er jeg altså halvveis i mitt utvekslingsår.. Det er ganske så skummelt å tenke på, jeg har det sykt bra her borte og jeg er ikke klar til å dra hjem enda...

Men i dag når jeg voknet så gikk jeg ut på kjøkkenet og der sto Christina og lagde forkost til meg, aww, jeg har jo ingen søster som jeg kan sammelikne henne til, men herregud, hun er bare den beste! <3
Og i kveld skal vi ha middag alle sammen i familien, for å feire mine 5 måneder :)

I dag har jeg også fri fra skolen, noe som gjør dagen bare enda bedre :D

Hva jeg har gjort i det siste? hmm...jo, det var jo basketball kamp i går kveld, vi vant!

Her er vårt orginale design for guttenes basketball lag, joda, lærerne fant ut at det var litt upasselig å ha det sånn, så det du ser nå er faktisk baksiden av t-skjorten, haha, men vi måtte bare se hvordan det så ut med den andre vei :P

Joda, Valentines day nærmer seg, og det her var et av de mange kortene vi har fått i posten, dere ser det ikke, men over så står det, "Be my Valentine?" Nei takk. Men han er litt søt så ville bare dele dette bildet med dere.

Dette er hva jeg og Christina gjør når vi kjeder oss..Ligger på gulvet, putter laundry basketen over hodene våre, og tar bilder.

Men så lagde vi cookies senere, og de var syyykt gode!


Håper alt går bra der hjemme!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar